Muszle z morza adriatyckiego
Dlaczego pisarze powinny brać lekcje aktorstwa. Nic więc dziwnego, że niektóre z największych pisarzy zaczął swoją karierę jako aktorzy. Muszle z morza adriatyckiego.
Sztuka pisania i działania zawsze były głęboko ze sobą powiązane. Wszystko z największych pisarzy miały instynktowne rozumienie rzemiośle aktorów, możliwość tworzenia znak, bawić się i przeciw tekst i kształtować się w podróż nad przebiegiem spektaklu lub filmu.
I każdy wielki aktor ma instynktowne rozumienie rzemiosłem pisarza, a także: możliwość pielęgnowania przekonujące łuk na znak, badając strukturę dramatyczną i świadome i nieświadome pragnienia, które znajdują się pod tekstem.
Dramatyczna pisanie nie mógłby istnieć bez działania. A aktorstwo nie mógłby istnieć bez dramatycznej formie pisemnej. Jednak o dziwo, te wzajemnie powiązane pola są często nauczał, jak gdyby były osobne dyscypliny, z aktorami otrzymaniu trochę szkolenia w formie pisemnej, a twórcy otrzymania nawet mniej szkoleń w działaniu.
Jak każdy z was, którzy przyjęli moje zajęcia wiem, właśnie z tego powodu, że zawsze zintegrowane koncepcje aktorskie w moich klasach pisania.
Wierzę, że pisarze powinni nauczyć aktorem zbliża sztukę lub scenariusz, a nawet mieć doświadczenia fizyczne zamieszkujące charakter, nadając im perspektywę, która na zawsze zmieni sposób, w jaki widzą zarówno pisanie i działania.
Na przykład, jaki jest charakter z punktu widzenia aktora? A jak to może pomóc jako pisarz?
Jako pisarze, jesteśmy często uwieść "cech", gdy staramy się stworzyć postać. Ale te cechy nie czynią znak dlaczego? Jak każdy wyszkolony aktor powie, że powodem tego jest prosty. Postacie nie są przymiotniki. Postacie są czasowniki. I te czasowniki zaczynają się od niedostatku.
Kiedy każdy uczestnik warta jego lub jej sól patrzy na podstawie scenariusza, to kwestia, że ??pytasz - i to właśnie scenarzysta powinien być również pytaniem.