Pages Menu
Categories Menu

muszle morskie kolorowanki

Pięć najczęściej niedoborem składników odżywczych w ADHD dzieci

Wierzcie lub nie, jedną z najczęstszych przyczyn ADHD jest niedożywienie dzieci otrzymują. Można argumentować, że dzieci na Zachodzie jeść lepiej niż dzieci w innych krajach, i że rośnie liczba diagnozy ADHD nie może być ze względu na żywności, którą spożywają. Jednakże, dobrze odżywionych dzieci nie zawsze są dobrze odżywione, zwłaszcza jeśli wziąć pod uwagę fakt, że wiele produktów sprzedawanych dla dzieci zawierają sztucznych dodatków i pustych kalorii z niewielką lub żadną wartość odżywczą. Mózg potrzebuje pewnej ilości składników odżywczych i minerałów, aby wykonać w najlepszym wydaniu, a niedobór tych składników odżywczych często prowadzi do typowych warunków, takich jak depresja, ADHD, a nawet autyzm. Poniżej znajduje się lista pięciu składników odżywczych najczęściej niedoborem u dzieci z ADHD.

Omega-3 kwasy tłuszczowe

Większość dzieci wolałoby soczysty hamburger nad pieczone ryby, i to jest powód, sprawdź ofertę na stronie internetowej dlaczego dzieci są dziś często uboga w kwasy omega-3 kwasów tłuszczowych. Tłuszcz ten długołańcuchowy stanowi większość struktury mózgu, i jest odpowiedzialny za utrzymanie błon neuronów elastyczna i sprężysta. Umożliwia to neurony w celu wysyłania i odbierania neuroprzekaźników skutecznie. Gdy dzieci otrzymują zbyt dużo tłuszczów omega-6 lub cholesterolu, tłuszcze te tworzą strukturę błon komórkowych i ich sztywne. Neurony z błon sztywnych są nieefektywne przy otrzymujących neuroprzekaźników, co przekłada się na problemy psychologiczne, takie jak depresja i przewlekłe nadpobudliwe zachowanie. Zamieszczenie dziecka omega-3 źródeł służąc pieczone lub gotowane ryby dwa razy dziennie; smażone ryby i solone ryby nie mają tak dużo tłuszczu omega-3. Zielone warzywa liściaste zawierają kwasy omega-3 kwasy tłuszczowe też.

Artykuł dzięki: